Veelgestelde vragen

Hi, waarmee kunnen wij je helpen?

Bestellen

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij raden je aan om je adres handmatig in te vullen in de checkout. Mocht het hierna nog niet lukken, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (chat of mail). Het is handig om hierbij een screenshot te sturen van de gehele checkout of de foutmelding.

We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk aan te vullen. Je kan je telefoonnummer invoeren door op het telefoon icoontje naast de gewenste maat te klikken. Je krijgt dan op het moment dat het item weer op voorraad is in de gewenste maat een geautomatiseerd whatsapp berichtje.

Nadat je jouw bestelling volledig hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Aangezien je bestelling al te ver in het verzendproces zit, is het helaas niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Als je bestelling wordt afgeleverd op het door jou opgegeven adres, zal je zelf je bestelling af moeten halen. Mocht het niet lukken om je bestelling op het opgegeven adres te leveren dan zal je een bericht van de koerier ontvangen met verdere bezorg instructies.

In Nederland kun je kiezen voor de volgende betalingsmogelijkheden:

  • Klarna achteraf betalen
  • iDeal of bancontact
  • Creditcard (Visa, Mastercard & Maestro)
  • Paypal
  • Apple Pay
  • Google Pay

 

In België kan je de volgende betalingsmogelijkheden gebruiken:

  • Klarna achteraf betalen
  • Bancontact
  • Credit Card (Visa & Mastercard)
  • PayPal
  • Apple Pay

Bezorging

Zodra jouw pakket is verzonden ontvang je een e-mail van ons met daarin een Track & Trace. Hier kan je de status van de zending inzien.

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan tijdens het verwerken van je bestelling. In dat geval vragen we je om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en samen met jou een geschikte oplossing bedenken! 

Retour

Zodra ons distributiecentrum je retour heeft ontvangen, ontvang je binnen 14 dagen een terugbetaling.

Heb je meer hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice in de chat of mail.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het ontvangen hebt met de hangtag aan het artikel bevestigd (vrij van geuren, make-up sporen, beschadigingen, vlekken, ongedragen, ongewassen en ongebruikt). Het moet ook in de originele verpakking zitten. 

Je hebt 14 dagen de tijd om je producten in perfecte staat en ongebruikt naar ons terug te sturen, mits je deze niet uit de sale hebt gekocht. Artikelen uit de sale kunnen niet worden geruild of geretourneerd.  

Let op! Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling.

 

Met deze link kun je gemakkelijk een retourlabel aanmaken. De retourkosten zijn voor jouw rekening. 

https://goparcel.nl/return/company/31b950ce-67b3-4f23-8c21-a8489b761d3f 

Na betaling kun je jouw retourlabel downloaden en printen. Pak het artikel die je wilt retourneren in en voeg bij het pakket ook de pakbon toe met daarop het bestelnummer, productcode van het item en de reden van je retour. Plak het label op je pakket en geef deze bij de koerier af.

Je ontvangt bij het afgeven van het pakket een verzendbewijs van de baliemedewerker of bezorger met daarop een Track & Trace code. Bewaar het verzendbewijs goed totdat je retour volledig is verwerkt en is terugbetaald. Zonder een geldig verzendbewijs met Track & Trace code kunnen wij geen onderzoek starten naar vermiste paketten en kunnen wij dus niets terugbetalen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via de chat!